dryga men underbara dagar

Otroligt skönt att vakna upp i Ludvika idag. Att vakna upp i sin säng må vara ett av det bästa man kan göra.
Har i alla fall läst det jag ska läsa nu, typ. Har egentligen ett häfte på 77 sidor också men det ska jag bara skumma mig igenom, för jag förstår verkligen inte ett skit av vad som skrivs. Vissa personer kan inte skriva riktigt, helt enkelt. Och ja, jag skyller ifrån mig.
På eftermiddagen blev det träning och hem igen för att träffa på moster och mat, dusch och sånt där. Haha.

Imorgon är det dags för bilfärd igen. Ska till Köping och plugga ihop med gruppen. Det kommer bli intressant då jag verkligen inte förstår någonting av vad jag läst. Men det brukar kunna lossna när man diskuterar, så får hoppas på det. Efter skolan blir det kanske att åka och se på lägenhet, sen blir det hem till syster för att träffa den fina kreationen igen.

Aja. Här kommer en bild på en snok som gjorde oss sällskap senast i Västerås när vi åt vid hamnen.


Sen världens bästa Con.


Skriv här
Postat av: Ann-Louise

Haha, jadu frånskyllan :P det är du som inte kommit in i det än ;) Snart är du smartare än smartasst!



Fan vad du käkar max, jag är så,å sugen på en milkshake:D

2011-09-01 @ 16:24:53
URL: http://annlouisewestberg.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback