Fotboll - vad skulle jag göra utan det?

Vaknade upp med världens leende i morse, låter väldigt klyschigt men så var det. Jag visste att idag skulle jag bli bjuden på min 1000 dejt med världens finaste och underbaraste man, Zlatan.
Ikväll spelar Malmö - Milan träningsmatch i Malmö, och Zlatan spelar.
Hur underbart är inte det liksom? Det är mer är perfekt. Det är ultimat.
Sen vid 22-tiden är det dags för första mötet i supercupfinalen mellan Barcelona och Real Madrid. Vilken söndag!
Och jag ska käka sista pizzan och det kan ju inte bli till en bättre underhållning.
Har jag berättat att det här är nog min bästa söndag i år, om inte, så vet ni det nu.

Fotboll är mer än fotboll. Det är passion.
Det är oförklarligt.


Skriv här

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback