fredag 26 augusti - sista värmen

Och där blev saker och ting lättare.
Får CSN-pengarna på måndag. OH YES!
Imorgon blir det Västerås, säga hejdå till miljöbilen och säga hej till BYO igen. Sedan på kvällen blir det troligtvis maskeradfest. Får se hur det blir.
Skrev ut 77 sidor om EU-länders utbildningssamhörighet. Jag tröttnade efter 7 sidor, alldeles för mycket länder och siffror. Så imorgon får jag börja om från början igen. Hur ska detta gå. Men första terminen är värst får då handlar allting mest om historia och shit.
Sen så ringde en fastighetsförmedling från Köping när jag stod på crosstrainern och frågade om jag var intresserad av lägenhet och det var jag så klart. Så de skulle skicka hem en intresseanmälan som jag lär fylla i. Så det är ganska intressant och bra.
Var även till sjukgymnasten, som hade glömt mig, och även det gick bra. Hon är trevlig och otroligt lik min gamla barndomsvän.

Nu Grey's sen sova för imorgon vaknar man av den förbannade Finnmarksturen.. i år igen.
Och sjukt nervös inför svaret från min lärare och läkare.



Skriv här

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback