MOOOOOONSTER..

Första boken har anlänt till mina ägor. Juridik för pedagoger, den kostade mig 95kr och kanske kan det vara en början på en framtid. Who the hell knows.
Annars ser jag på lägenheter överallt. Jag vill flytta nu och mitt tålamod har nog faktiskt aldrig varit såhär dåligt. Imorgon vill jag flytta inte i Oktober eller November. Men förhoppningsvis blir nystarten på riktigt 2012. Ut med det gamla in med det nya, så att säga.

Jag har kommit in på träningen rejält den här veckan och MONSTERpassen (;P) har verkligen avvecklats, fyra blev det totalt. Precis som jag ville.
Och visst är jag fruktansvärt nervös inför nästa vecka. Men det känns spännande och roligt på samma gång.
På måndag blir det P-L.
Tisdag och onsdag = Västerås + Köping
Torsdag - Oplanerat
Fredag - Sjukgymnasten.
Så mycket och inget att se framemot kan man säga.

Lär kolla upp massor av fler böcker, det är väll typ 19st kvar att finna billigt. JIHA!
Imorgon är det förbannat mycket fotboll och förbannat mycket vin som ska hända.

Skriv här

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback