prickiga gummistövlar

Älskar att somna full, ligga vaken full, vakna full, gå runt full. Det har varit en fruktansvärd natt, återigen.
Måste byta vin. Måste verkligen byta vin. Spyvinet ger mig bara skit.

Men ja. Har en busyweek framför mig och är så fruktansvärt nervös inför skolan så jag vill hoppa av. Har fått hem första boken i alla fall och har precis köpt mig den andra för 230kr. Jag har just nu 800kr kvar, och vet faktiskt inte hur jag ska råd att köpa böcker för 2000kr. Jag är dålig på matte, men det här går faktiskt inte jämt ut. Kurslitteratur är pissdyrt. Är glad att jag fortfarande bor hemma så jag kan lägga pengarna på litteraturen istället för hyran. Men samtidigt så vill jag flytta nu, nu, nu, nu. Ibland står man tamefan inte ut. Eller det gör jag sällan nu mer.

I alla fall. Imorgon är det på ett monsterpass igen, träffa PL och lämna in pappret till arbetsförmedlingen och bli utskriven därifrån. Hallelujamoment!

Raul Meireles
Mer än bara glassig och mumsig.
Nästintill perfekt.


Skriv här

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback