så det börjar nu alltså

Var en rolig och underhållande fest igår med charader och grejer. Klädde ut mig till Zorro i 3 långa minuter, sen räckte det ansåg jag. Sen krogen var som en död makrill, riktig tråkig alltså. Men fick träffa AL i alla fall och sånt är ju alltid händelserikt på något sätt. Sen sovs det i Smb för att sedan bli upphämtad dagen efter av pappa. Väl hemma insåg jag att jag måste boka ett hotellrum så jag har någonstans att ta vägen när jag åker till Karlstad imorgon. Så jag fann mig ett Best Western hotell efter vägen till skolan så det blev kanon. Men riktigt jäkla dyrt, 800spänn. Men frukost och bredband ingår, så ja. Det får väll vara värt det istället för att bila emellan Karlstad och Ludvika två dagar. Så tänk på mig imorgon när jag utforskar en hel stad alldeles "ensam". Sen sova för första gången själv borta så där. Ja, herregud.
I alla fall, så drog jag och föräldrarna till Borlänge för att inhandla saker och ting. Och visst kunde jag inte hålla mig borta den här gången heller.. Har nu införskaffat mig fyra armband, en tröja, hårspännen och ett halsband. Vilket jag ansåg behövdes. Tröjor behövs alltid, I guess.
Från att vara en person som aldrig inhandlar tröjor har jag skaffat mig 10 nya tröjor på mindre än en månad. Grattis.

Kan verkligen inte förstå att jag ska gå upp halv sex imorgon och köra i 3h för att få information från skolan mellan 10-16. Det känns otroligt galet. Sen upp dagen efter och ha en skoldag mellan 8,30-16. Sjukt.
Fick även ett mejl om en lägenhet idag. En riktigt jäkla bra lägenhet, dock inflyttning tidigast 1 november. Vilket är för sent, men kanske kanske. Fick en nummer jag skulle ringa för att boka visning. Spännande hur som helst.

Nu fina saker att somna till.

Skriv här

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback