victorious

Jag har alltid tyckt om The Perishers, men nu älskar jag dem. De är så gudomligt bra. Svenska grabbar liksom. Vem visste att de kunde mer än att dricka öl? Sjunga och texter är de förbannat bra på.
Jag rekommenderar alla låtar de gjort. Lyssna och njut.

Har haft dagar där det hänt grejer på ändå. Varit till sjukan med mamma, inte jag den här gången, i måndags så hon fick ta tester och röntgas. I tisdags blev det tårta och lite småfirande av mamma och pappa igen. För att sedan på kvällen hämta hem den "underbara" moppen. Moppen som numera infinner sig i garaget ifall ni skulle vilja ha en ostartbar moped. Idag for vi, jag och mamma, till Söderbärke för att hälsa på kusin och moster.
Det ha varit fina dagar. Men allt jag går och tänker på är att jag vill ha en egen lägenhet. Vill verkligen. Men det gäller att ha tålamod, spara pengar, invänta operation. Invänta rätt tillfälle helt enkelt. Jag vill till Västerås för det är nära, men jag vill bosätta mig i Göteborg och älskar Ludvikas natur. Men det ordnar sig än är jag bara 20 och jag hinner fortfarande med misstag och erövringar.

Sen lär väll även jag kommentera Zlatans nya frisyr, och ja.. han bor i Italien så det funkar.
Jag älskar honom inte hans frisyr. Och när fotbollsmatchen mellan Sverige och Finland kommer på tal kan jag inget annat än le. Vilket moment. Fantastiskt.
För en stund sedan vann Malmö FF mot Rangers efter ett riktigt drama. Helt underbart att ett allsvenskt lag har kommit så långt i Champions League kvalet. Nu är det dags för playoff och vi hoppas på en bra lottning på fredag.

Men The Perishers.

Skriv här

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback