we keep holding on

Måndagen lider mot slutet och jag har orsakat två migränanfall idag på mig själv. Så nu ligger jag nerdäckad i sängen och lyssnar på chill-musik. Det har varit en bra måndag om man bortser från just detta då.
Började dagen med en rejäl träningsrunda. Jag svettades bort halva mig själv, så det blev ett riktigt lyckat pass med andra ord. Fick även träffa på min gymvännina, det kan ju vara roligt det också.

Fick mejl från skolan idag. Där det visade sig att de flyttat min utbildning från Arboga till Köping. Vilket är positivt. För nu ligger den alltså närmare Västerås. Så mindre åkväg och ännu en större anledning att skaffa eget i Västerås. Kan inte den där operationen snart bara bli gjord. Låg och tänkte på den hela natten inatt för jag kunde inte somna. Och varenda gång blir jag så förbannad så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Så det kan vara en anledning till varför det gick så bra på gymmet som det gjorde. Inte hade jag tappat så fasligt mycket muskler heller. Det var magen som var kämpigast om man bortser från konditionen. Men jag klarade det. Och jag är mycket stolt nu så här i efterhand. Får försöka hålla i det här nu.
Var även upp till biblioteket för att skaffa mig en pin-kod så jag kan logga in på deras hemsida själv. Riktigt bra.

Vill faktiskt att allting bara ska komma igång nu. Väldigt träligt att bara sitta och vänta in datum och tid.
Men snart så sätts det igång, och då önskar man att man hade mer tid. Ironiskt nog.

Skriv här

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback