Ett nytt år ska nu komma och det är fruktansvärt välkommet.

Har faktiskt glömt bloggen den senaste veckan, jag lovar att skräpa mig. Det har varit mycket fina och underbara personer som återvänt som jag har umgåtts med. Finns mycket fina och underbara människor kvar här i staden också, såklart, men dessa som återvänder - det blir alltid speciellt då. I alla fall, jag återkommer med vad som hänt och vad jag pysslat med, allt för er nyfikna jäklar.

Annars ville jag önska er ett gott nytt år, och jag hoppas (säkert som många andra) att år 2012 kommer bli ett bättre år. Det kommer inte bli sämre i alla fall, det är jag övertygad om.
Så jag dricker ut det gamla året och spyr in det nya. Nej, inte så roligt ska vi ha det.

Gott nytt år kära folk.


Skriv här
Postat av: Ann-Louise

Vad var det för fel på det här året då?:P

2012-01-01 @ 21:25:58
URL: http://annlouisewestberg.devote.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback