från lördag till söndag

Hade mig en riktigt konstig lördag igår. Förstod inte riktigt vad som hände.
Det fanns inte riktigt några planer, men ändå slutade den helt perfekt underbart.

Drack några glas, blev illamående så det är som vanligt. Mitt kort är paj eller något, för det fungerar inte, eller så slog jag fel kod, kanske, om man nu kan göra det.. Min förfest blev i alla fall 3h prat med Al genom Skype, så nu har man sett hennes fina gröna (?) rum, och höra hur hon har det.

Idag är det söndag och 2 advent, julen närmar sig alltmer och det är fantastiskt!


Och min karl är verkligen bäst ♥

Skriv här
Postat av: Ann-Louise

Så härligt att vi kan förfesta tillsammans trots the distance between us ;)

2011-12-05 @ 14:26:33
URL: http://annlouisewestberg.devote.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback