fredagsmys med apelsiner!

Jag kan ha införskaffat mig den bästa bh:n i hela mitt liv. Mina pattar är stora som apelsiner - äntligen!
Har skämtat om att jag vill skaffa silikonbröst för jag har varit så missnöjd, men det kan alltså bara varit fel val av bh.. Så nu vet ni hur mina bröst är för dagen. Apelsiner istället för mandariner!

Ska ta kort på rummet också, det är fasligt mysigt och underbart. Som jag skrev igår blev det film, och filmen blev "Tomten är far till alla barnen", den måste bara ses varje jul. Börjar och slutar alltid som den ska!

Dagen idag har varit som en enda lång temperaments våg. Började dagen med att vara skitsur men sen runt två blev dagen ljusare och nu är den så ljus så trots det är kolsvart ute. Ska snart öppna mig en flaska vin och blanda mig en grogg denna fredagskväll så jag kommer nog däcka vid 23, brukar bli så på fredagar.

Annars längtar jag bara till nästa vecka. M-l och Con kommer hem, pengarna kommer rulla in, vänner anländer till hemorten, julafton och juldagen. Mycket att se fram emot helt enkelt! Men har man höga förväntningar blir man oftast besviken, så jag har inga förväntningar alls - JODÅ!!! Det är jul tamefan!

Ni får en snurrad M-L och julgran från förra julen :D

 


Skriv här
Postat av: Ann-Louise

BILD PÅ BOOBISARNA DÅ SOM DU SKRYTER OM ;) kanske jag ska skaffa mig en sådan också :P



Tur att filmen började och slutade som den ska, hahaha....



Och skönt att du får umgås med lite flickebarn också :D Inte bara pöjken din :)

2011-12-17 @ 04:46:55
URL: http://annlouisewestberg.devote.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback