Ho ho

Då har man handlat julklappar och slagit in julklappar, storhandlat och blivit glad och irriterad. Druckit mig snurrig två dagar den här veckan, och allting känns jäkligt fint.

Var till Synsam i onsdags och blev så irriterad, men ändå glad då jag fick vatten på min kvarn. De flesta har trott att jag överdrivit med att jag har ont och klagar, men ja. Synen är betydligt sämre så där har man inte överdrivit i alla fall. Glasögon ska jag tydligen få och jag passar verkligen Inte i glasögon. Men först ska försäkringsbolaget meddelas, men först ska jag träffa läkaren 10 januari. Så en sak i taget.

Har fått långt hår också, M-L hjälpte mig igår så nu är det långt och alldeles kolsvart då det blev nyfärgat av mor också. Så nu är man riktigt fin till jul.
Det är verkligen snart dags för jul. Ikväll blir det provsmakning av julskinka och uppesittarkväll på Bingolotto, fyra lotter har mor köpt så någon vinst borde det allt bli. Imorgon är det äntligen julafton med god mat och upplevelser.
Fick träffa Marre en snabbis idag också, vilket Alltid är precis lika trevligt :).

Imorgon är det verkligen juuuuuuul, så underbart det kommer att bli :D.

Skriv här
Postat av: Ann-Louise

Så mycket hemläxa dessan, Du måste knäppa och skicka kort på rummet och håret! Jag kände precis samma sak med glasögon, inte alls roligt... Leta tills du hittar några riktigt bra!

2011-12-23 @ 21:25:21
URL: http://annlouisewestberg.devote.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback