kärlek och romantik

Om man bortser från tidigare inlägget har jag annars haft en av de romantiska och mysigaste veckan i hela mitt liv faktiskt. Så allting känns så fruktansvärt lycklig och underbart. Hade en heldag med Hasseboy idag, med film och massa mys. En riktigt bra och fin avslutning på den här veckan och en mycket fin början på nästa.
Jag är fortfarande lika kär och glad över att jag har min Hasseboy.

Mamma ropar efter förslag till julklappar, men jag har ingen aning om vad jag önskar mig. Faktiskt ingen aning alls. Vet vad jag ska köpa för julklappar till alla andra, men ingen aning om vad jag vill ha själv. Vill ha en klocka, men är rädd för att få en ful klocka. Så det går bort. Parfym får jag alltid så det behöver jag inte önska sig. Så det är komplicerat det där. Kan man önska sig fred på jorden? Fast det kommer nog aldrig att ske.
Ne, jag vet fasen inte vad jag önskar mig. Ingen aning. En ny säng har jag sagt, men det var för dyrt :P. Önskade mig också en flaska Baccardisprit men det fick jag inte önska mig. Så har fasen ingen aning.
Ja, herregud.. ännu ett i-landsproblem.

Så det är helt ok alltså, men jag har ännu ett oroande problem stör mig. Fast ja, allt ska man inte berätta här.

Skriv här
Postat av: Syster

hahaha!! fick du inte önska dig sprit?! vad är det för torris till tomte vi tror på egentligen?! :P

2011-12-21 @ 10:21:00

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback