måndagar är måndagar

Åhh herregud, idag har det hänt så mycket att jag är så trött. Därför orkar jag inte skriva något längre inlägg om denna måndagen. Måste sova och det är nu eller om 2h. Ha det så jäkla bra!

Så skulle man kunna skriva. Men, nej.
Har faktiskt varit till Ams, börjar bygga på stegen så den ska bli bättre och lättare. Så om ni tycker jag ser konstig ut när jag går fram och tillbaka så fundera inte, det ska vara så. Konstigt nog.
Har även handlat, slängt iväg ett kuvert (eller postat). Så ja, det har hänt idag.
Spanade även in två utländska killar starta en bil genom att putta ner bilen nerför en backe och starta den, och sen sladda runt ett varv och uppför backen igen. Så kan man ju också roa sig. Tog en bild på spektaklet men orkar inte dra upp bilden.


Det var de det, hejrå!

Skriv här
Postat av: Ann-Louise

HAHA, så du är med andra ord..... T R Ö T T

2011-12-06 @ 01:13:27
URL: http://annlouisewestberg.devote.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback