MEN GUUUUUUUUUUUUUUUUD!

Jag gick på stan, två "gamla" karlar möter man på stan. Det är det värsta med att bo i den här jäkla staden. Sen in på Willys och finna sin stalker (du vet han från gymmet a-l), så nu vet mamma vem han är ifall jag skulle bli bortrövad någon gång. Usch.
Men i alla fall, imorgon är det Gurkan på Solo och morbror på Silver. Intressant combo.
Totalt förvirrad också, vet fan inte vad jag vill och det börjar bli stöööööööööörande.

Köpt mig bacardi och två drinkar från systemet, den här fredagen kanske kan sluta lyckat iaf!

I alla fall, funnit två fantastisk bra låtar!
När man alltid gillat Sean Paul så har man.
Got 2 luv U



She doesn't mind


Skriv här
Postat av: Ann-Louise

Men fyfan :p Du måste akta dig !:O

2011-12-02 @ 20:23:11
URL: http://annlouisewestberg.devote.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback