omg ;O

Har nog aldrig kommit hem med så mycket inhandlat någon gång. Jag har fyllt på nästan alla garderober utom den viktigaste skogarderoben, som egentligen är i störst behov.
Men i alla fall, 2st BH:ar, 6st trosor, 1 tröja, 1 stickad cardigan, 1 linne, mascara och foundation (min har nämligen möglat), och sedan mat på matpalatset. Alltså, seriöst deras sås. Jag älskar den, funderar på att åka dit och sno med mig några byttor..
När vi, jag och mor, skulle åka hem från Borlänge så var tåget inställt så vi blev tvungna och ta bussen. Och bussen visade sig ta omväg på omväg, så nu har man sett skogen mellan Ludvika och Borlänge och inte vägen. Bussjuk, men glad ändå.

Mamma provar mössar, och är fruktansvärt lik mormor när hon har sin mössa på sig.

 

Och jag måste bara visa min skärmsläckare.
Kärlek!


Skriv här
Postat av: Ann-Louise

Haha, dessan du är ju shopoholic!!;) mys med möglig foundation :P Gillar skärmsläckaren och gillar bilden på din mamma ;)

2011-12-02 @ 14:59:04
URL: http://annlouisewestberg.devote.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback