onssdaag

En produktiv dag idag. Började dagen vid halv nio, och drog upp rullgardinen och det var snöstorm ute till min stora besvikelse. Att jag inte somnade om är ett mysterium. In och duscha, tvätta mögelhåret, sen frukost och iväg till farmor för att spendera förmiddagen där. Det blev iväg till apoteket och sedan ICA för att avsluta med fika.
Sen var det dags för en stadsfärd och hälsa på mor på jobbet. Få några idéer om vad man kunde äta. Sen hem, laga mat och se på sista avsnittet av Värsta Pojkvänsakademin.

Eftermiddan blev att hämta mor från jobbet och besöka Willys på hemvägen. Sen kaffe och uppsättning av en hylla som ska passa med tv:n. Vill ha det nu. Dock lär jag åka till Borlänge och köpa en adapter så jag kan koppla ihop tv:n med datorn. Men pengarna finns inte riktigt nu. Men aja, det blir iaf.

Nu lite tv och sen sleeeeptime.

Skriv här

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback