pepparkaksbakeri

Det är söndag igen och helgen blev inte alls som den var tänkt ifrån början. Blev helt jävla solo igår eftersom alla åkte bort, blev riktigt jävla skitsur. Men då öppnade jag en vinflaska och drömde mig bort till våren, då saker och ting ser ljusare ut. Utbildningarna ser dock väldigt oroande ut då jag saknar behörighet till hälften, måste både ha Matte C och D. Men jag vill ta mig en resa till Italien nästa år, eller vart som helst. Räcker gott och väl med Åland iofs.

Veckan som kommer blir det Patt-Lena, kanske besök av Con, förhoppningsvis ny tv, läsa ut böcker, se klart filmer, Ams.
Förhoppningsvis blir det en strålande sista vecka innan jul =)

Pepparkakor blev gjorde idag iaf =D


Skriv här

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback