tiiisdag

Det här var en av de tråkigaste med ändå en ganska lättroad dag, om man kan uttrycka sig så. "Försov" mig till nästan elva idag, så det blev inte så mycket av förmiddagen. Men jag fick i mig i alla fall frukost, sen kolla igen på ett tv-program sedan kom mor hem. Hon var inte i det gladaste laget, så fick koka kaffe och ha ett stöttningskalas. Och det gick ju strålande. Bror tittade förbi också, och mamma behövde hjälp med rim till frisörskan. Så vi hjälpte henne, och ja.. man kan ju rimma lite trots allt. Kommer dock inte ihåg rimmet nu, men aja. Mamma blev snygg i håret iaf, vilket var viktigast.
Sen nu blev det hockey x2, handboll och fotboll till kvällen. Hann även med två tv-program och fastna för The Sims igen. Alltså, karlarna jag gör är så fruktansvärt snygga så jag vet inte vad. Dock dör ju datorn varannan minut och jag hinner inte spara allt jag gör så nu tror jag att jag gett upp..

Imorgon onsdag och då är det dags för rutten igen och en tripp till affären med farmor.
Det blir nog en fin dag imorgon också.

Sitter mest och väntar på att det ska bli helg, och att tv:n och hemmabion ska anlända! Ska bli så jäkla fint att slippa den här jäkla tvn.. och en dvd som knappt fungerar. Får hoppas att grejerna är bra grejer. Ska även försöka sätta upp några hyllor imorgon, hyllor som köptes för 2år sedan när jag skulle flytta första gången. Kanske lika bra att dra upp dem på rummet. Kan ju bli riktigt snyggt om det blir som jag tänkt mig.

Kollade även upp utbildningar, och på den sidan ser det fan inte ljust ut. Man måste ha Matematik D till nästan alla djurutbildningar, och den hjärnan har jag inte, så då kanske jag blir tvungen att välja andra hands valet i alla fall. Aja, än behöver man inte bestämma sig iaf, tur det.

Fiiiiiiiiint, ciao.

Skriv här

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback