sååå, några dagar sådär bara.

Måndag;
I måndags anslöt sig tv:n och högtalarna till rummet. Så glad så. Äntligen kan jag se på film, sport och tv-serier på rummet utan att bli förbannad och irriterad på att tv:n låter eller att ljudet försvinner helt plötsligt.
Lite småförälskad blev jag allting eftersom allting går i Dessan-stil, utan att jag ens märkte det. Hann även träffa Hasseboy på förmiddan, sen gick det åt helvete i handbollen. Men ja, mycket bra måndag!

Tisdag;
Ja, vafan hände här? Just ja, Patt-Lena. Fick vända in och ut mig själv igen, och jag faktiskt blivit otroligt mycket öppnare och personligare. Så visst funkar samtal med kuratorer. Murarna som jag tydligen byggt upp helt utan medvetande släpper allt mer mot Pattis-Lenis. Så det bra, riktigt bra. Fick även mig en deal om att jag skulle ringa till Falun om ögat och då skulle hon fixa mig två tider om magen och öronen. Fin deal.

Onsdag;
En onsdag med att "renovera" hela rummet, så nu är det så förbannat jäkla fint. Fick även lite besök av Hasse mitt i allt kaos. Har upptäckt att jag har liknande gener som min far, jag sparar fan på allt.
Gjorde även en spelningslista med gamla rockklassiker, mycket fint! Älskar att jag kan koppla in Iphone:n till högtalarna, och den laddar samtidigt. Så gött!

Torsdag;
Det är alltså dagen idag. Och den tillbringades åka runt i bil till en massa affärer och handla mat och julklappar med mor. Även två vändor till apoteket men där införskaffades inga julklappar, tur nog. Sen blev det mat och sen kom Hasse över. Och nu händer det väll inte så mycket, lyssnar på rockklassiker.. Så ja.
Ringde även till ögonläkaren i Falun och frågade om hur jag ska göra med mitt öga. Där de sa, att det jag känner just nu med värk hela fan är men som jag kommer få leva med, men att jag skulle göra en synundersökning för att kolla om synen förändrats. Såå nästa vecka på onsdag ska jag genomgå en synundersökning, spännande. Eller inte.

Har sett en massa film de senaste dagarna. Twilight och Knocked Up. Och ja det är en massa filmer för mig, och ikväll blir det en till :P Nu blir ni väll väldigt nyfikna på vilken film.. men det får ni veta sen, hehe. Hahaha - omg.

Skriv här
Postat av: Ann-Louise

Den var alltså inte hackad din jäkel ;) Film är dock bra ;) Bilder på rummet dåååå??? Eller får jag dom privat?;)

2011-12-16 @ 04:27:06
URL: http://annlouisewestberg.devote.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback