en dansande torsdag

Har möblerat om rummet, städat och rensat bort en jäkla massa skit.
Så för er nyfikna så här ser det ut nu :) Kan ju berätta att det har varit några förfester på detta lilla rum, och de fick jag städa upp rejält idag, då de riktiga fläckarna och skiten kommit fram. Men det var det värt!

Varit en riktig handywoman och satt upp hyllor och tavlor :P
Och ja, kanske inte världens bästa dragning av sladd, men vafan..
den är för kort för att kunna gå dras på något annat vis.

 

Häääääär ska tv:n vara. Uppe på den där röda väggen till vänster.
Den kan nog bli ganska asbra.
Snygg skärmsläckare har jag också..

 

Sen den bästa fönsterprydnaden!

Fick ett mejl vid sju att varorna är på väg! Ser fram emot det som fasen, då blir det mycket filmtittandes!

----

Sen lär jag berätta, återigen, att Hasseboy är förjäkla underbar, som alltid får mig glad. Puss på dig!

Skriv här
Postat av: hasseboy

owww nej du är den bästa som fin min underbara älskade dessan puss

2011-12-08 @ 21:56:13
Postat av: hasseboy

nej det är du som är bäst min underbar jag älskar dig puss

2011-12-08 @ 21:58:09
Postat av: Ann-Louise

fan vad snyggt dessan! Ja kul har vi haft ;) Vad har du nu beställt??

2011-12-08 @ 22:53:46
URL: http://annlouisewestberg.devote.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback