BYO mot och från Västerås

Underbar dag i Västerås, fick träffa en fint par och den fantastiska Con. Det blev hamnen, Björnö och Max-mat, såklart! Fy i satan så gott det är, och den här gången fick jag i mig allt. Jag börjar alltså lära mig. Sen att mättnaden håller i sig i år känns det som är bara positivt. Väl hemma blev det tacos med moster och hennes karl med tårta. Det var dags att fira mor och far igen som fyllt. Vääldigt gott då det visade sig vara en prinsesstårta, sånt går alltid i vare sig man ätit Max-mat eller inte!

Lekte med Con borta i Västerås, och eftersom jag är hans lekkamrat så går han ju verkligen in för det. Så nu har jag ett svullet och ömmande pekfinger. Men det gör inget när det är bästaste Con som gjort det.

Imorgon är det lördag och vet fan inte vad som händer då. Men något ska jag väll göra. Få tummen ur kanske.

Skriv här
Postat av: Ann-Louise

tur att det finns fler som kan äta och äta när det ¨är gott :p Är AVIS på maxmaten förresten:O tog du ingen doggybag till mig?:I

2011-07-30 @ 16:49:44
URL: http://annlouisewestberg.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback