en helg med kärlek

Det var en sån galen kväll igår att det faktiskt inte ens går att beskriva. Den innehöll verkligen allt som en kväll ska eller inte ska innehålla. Jag går runt i bakistillstånd fortfarande eftersom fyllan höll sig till långt in på morgonen. Det snurrade i skallen och allt jag ville var hemhemhemhem. Jag hatar att vakna bakis och med ett jävla morgonhumör. För jag har ett jäkla morgonhumör. Jag och mitt humör brukar inte komma överens förens vid lunchtid. Men så är det.
En sån jäkla underbar helg blev det i alla fall, och den gick i kärlekenstecken. Har nog aldrig förklarat min kärlek för någon så detaljerat som jag gjorde igår, haha.

Nu ser jag på VM-finalen i fotboll och ska söka jobb så man slipper det imorgon. Sen ska jag väll verkligen försöka pallra mig iväg till gymmet imorgon. Måste verkligen komma på banan igen efter veckor av dåliga vanor. Fick mitt drickbehov klart i lördags så det behöver man inte fylla på efter ett bra tag, känns det som. Så det ska väl gå det här.

Hälsat på mor två gånger idag också. Hon är så härlig, min mamma.
Ska dit imorgon också, får hoppas hon är bättre då. Vill ha hem henne, nu.
Annars finns det inte så mycket planerat inför veckan. Men det är fint.

Nu ska det sökas jobb. Kom på att jag lär läsa igenom allt med skolan också. Det var lite datum att hålla koll på. Intressant.



Skriv här
Postat av: Ann-Louise

Haha, ja det var en toppenkväll :D Mycket roliga bilder :D

2011-07-18 @ 14:25:11
URL: http://annlouisewestberg.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback