en helg och vardag igen

Det var fest i lördags. Eller det var MTV, alkohol, tusentals ämnen att prata om, AL och mat.
Jag behöver dricka därför dricker jag. Men tydligen så behövs inte krogen längre. Det är hemskt att säga att man har sitt på det torra, men så är det i alla fall. Sjukt det.
Troligtvis kommer festkvällarna att avta allteftersom för att det finns direkt ingen anledning att supa längre, om man inte är som mig som vill ha ruset. Tråkigt är det och inte gör det saken bättre när min kära kompanjon ska dra till USA heller. Så egentligen borde man festa och ha roligt som fasen nu men.. då jobbar alla hela tiden. Jag hatar er för det så ni vet.

Det skulle spelas fotboll igår också, men så blev det inte. Den tredje medlemmen hade gjort upp andra planer så det rann ut i sanden med allting. Desto bättre är det dock att det finns fler dagar och fler personer att spela fotboll med. Men tråkigt var det, för taggad som fan är jag.

Måndag idag och jag har redan hunnit med det jag ska göra förutom att tvättat håret.
Har varit upp på stan med farmor, fikat och varit till den älskvärda arbetsförmedlingen.
Snart kommer även beskeden från skolorna, om man kommit in eller inte. Ångest som fan över det alltså. Jag vet varken ut eller in vad jag vill göra med mitt förbannade liv. Måste plugga för att få pengar (skuldsätta sig), eller söka något jobb som inte finns och som jag inte har ork att sköta. Slö har man blivit, och det är väl inte direkt bra. Men jag erkänner i alla fall att jag är det.

Nu ska jag ta min fantastiska hjärna och komma på vad jag ska äta idag.
Köttbullar - Ris
Köttbullar - Makaroner
Köttbullar - Potatis
Pommes Frites
Pizza
Cigg
Vatten
Pirog
Åh vad gott det ska bli med mat. Bara för det så kom jag på potatisbullar. Det får nog bli något sådant. Men då lär jag handla också. Och jag gillar inte att handla. Vilka jävla problem.


Skriv här
Postat av: Ann-Louise

trevligt var det! Imorn träffas vi :D

2011-07-11 @ 17:15:39
URL: http://annlouisewestberg.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback