Ingen tid. Mycket tid.

Jag fortsätter att ruinera mig själv. Har idag beställt två (eller tre) tröjor och ett linne från lager 157. Jag bara förstår inte. Men de var ju snygga, kan liksom inte låta bli då. Och om det är något jag behöver så är det kläder (ja, jag övertalar mig själv). Men eftersom jag är trött på allt vad fest är, eller egentligen inte men jag övertalar mig att jag är det, så kan jag köpa andra saker istället. Men billigt blev det i alla fall under 500kr liksom. Det ser jag ju som ett kap.

Har berättat för mamma att jag beställt en skrivare/skanner men inte pappa. Törs inte. Och idag kom han med ett förslag att vi alla skulle köpa en skrivare tillsammans. Och jag tordes inte berätta. Det känns som jag gjort något fel. Så ja.. Jag går väl runt och smådöljer sanningen. Men ja.. jaha. Så är det.

Spenderade eftermiddagen hos mamma, hon fick inte komma hem idag heller. Men imorgon, då jävlar!
Så imorgon måste det bli lite tårta för födelsedagskvinnan.
Annars händer det inte så mycket. Kanske Smb, kanske inte. Har bara lust att sova, är så jääääääääääääääkla trött. Aja, det händer i mitt händelserika liv. Har fortfarande inte letat på inlinesen. Det har jag tydligen inte tid för..

Nu, hejdå.

Skriv här
Postat av: Ann-Louise

kan man beställa från lager 157:o det visste jag inte:) Roligt att du lägger pengarna på annat än alkohol;) Men du är så rolig du;p fråga om din pappa vill vara med och dela på din skrivare då.. så jäkla typiskt att han frågade nu :p

2011-07-21 @ 21:10:57
URL: http://annlouisewestberg.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback