jag vill känna mer, se mer än vad jag ser

Återigen har lördagskvällen kommit till oss. Hur ska man kunna spendera en lördagskväll utan vin och AL. Det går inte. Så därför sitter jag nu med (spy)vinet i handen och inväntar AL och den här kvällen är totalt spontan. Ingen som helst planering, men det är nästan skönt. Så vi får se vad som händer.

Igår var det dagen före lördagen så då var det alltså fredag. En fredag som spenderades med en tacokväll. På tacokvällar var vi alltid en 5-6 pers men igår var vi två. Det är något som händer. Livet går åt fel riktning. Men som tur är vet man ändå vilka som står en nära och vilka som är bananskal. Det är åldern som gör att man blir visare. För när jag och Marre kollade upp hur gammal Håkan Hellström var (37år) så kände vi båda att "jaha, tänk han lyssnade man på när man var 15". Sjukt. Karln är verkligen "asgammal" och han har fortfarande 15åringar (tonåringar) efter sig och lär ju ändå tappat den äldre publiken. Han skriver fortfarande om felplaceringar i livet och kärlekar. Man undrar nästan när Håkan "bråkan" Hellström ska växa upp. Jag tror på aldrig. Men han har i alla fall tagit steget till att bli pappa - grattis!
Inga klagomål nu om Håkan, jag gillar karln. Men det är väl nästan på väg att bli tragisk, barnsligt och sorgligt. Tråkigt nog med mina 20 och 7 månader så känner jag igen mig i Håkans texter.

AL frågar efter is, så jag antar att hon är på ingång nu. Fan vad fint!
Ses imorgon, eller när jag deckat efter en natt utan sömn. Ogillar folk som snarkar något fruktansvärt. Förut gillade jag ljud när jag sov men nu är det förskräckligt. Det är faktiskt snudd på ohälsosamt. Men det tar vi någon annan gång. Dags för att se botten i glaset!

Skriv här

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback