Just ja!

Satte på mig en tröja idag (no shit liksom) när jag vaknade, kissade och satte mig sen bredvid Rufus i soffan. Helt plötsligt känner jag att det kryper på mig. Så jag slår till mig på bröstet i galen panik och där på golvet, upp och ner, hamnar en svart äcklig lång skalbagge. I HATE IT! Så nu kan jag inte använda kläderna på golvet och definitivt inte nu när jag hitta en stor äcklig spindel på golvet i rummet. FYFAN! De kryllar av dessa på sommaren.

DETTA ÄR STOR STOR STOR NEGATIV SAK MED SOMMAREN. STOOOOOOR!


Skriv här
Postat av: Ann-Louise

Roligt att du börjar blogga igen! Ja det är en riktigt negativ grej med sommaren! Riktigt skit!

2011-07-21 @ 17:45:35
URL: http://annlouisewestberg.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback