något så fint som en kick

En Red Bull och två cigg kände jag mig redo att inta mötet med PL. Snurrig i skallen något fruktansvärt och jag trodde jag skulle spy när jag satt i receptionen. Receptionisten, alltid trevliga, gav mig kvittot och det var bara att ta de tunga stegen mot trappen och gå upp och sätta sig i väntrummet. Jag hade verkligen försökt att tajma in så jag skulle slippa vänta så länge så istället för att sitta där 5minuter satt jag där i kanske 30sek. Vilket är väldigt bra, då slipper man nämligen tänka så förbannat mycket.
Det var så oerhört pinsamt men tiden gick snabbare än vad den brukar och tiden drog över på 25minuter. Så istället för vad jag trodde skulle bli det värsta mötet blev istället ett av de bättre. Så när man lämnade rummet så kändes det nästan så att jag kunnat suttit där hela eftermiddagen och pratat och fikat. Så mycket positivt.
Jag går ut och ser att p-lisa är ute och springer. Paniken kommer, min tid hade nämligen gått ut för 20min sen, men ingen lapp på min ruta och då stod p-lisa med bilen bredvid mig. Så jag antar att hon var så snäll så hon struntade i att lappa min bil. Jag hoppas och tror verkligen på det. Annars vet jag inte vad jag hade tagit mig till. P-bot är inget jag behöver just nu i alla fall. Pengarna rullar liksom inte in direkt.
Men i alla fall det gick förbannat bra. Tack för stödet!

Ikväll är det fotboll och jag är så grymt taggad och jag själv skulle kunna spela.
Så Dennerby behöver du en avbytare eller toppforward är jag tillgänglig!
20.00 - Mot final!

Skriv här

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback