nys på lägenhet

Okej det här är helt sjukt. Så sjukt att jag måste skriva om det.
Idag när jag satt på trappen tänkte jag att "fan vad jag flytta". Så när jag satte mig vid datorn, kollar runt på lägenheter och skickar mejl till dem. Sen nu för typ 10minuter sedan får jag ett svar. "Hej, lägenheten finns kvar. Ring mig om du är intresserad". Så jag kollar upp vilken lägenhet det gällde och får panik när jag ser att det är en helt ultimat lägenhet!
Ligger nära syrran, minimal hyra (2,800), bra läge och balkong! Vad i helvete liksom. Så imorgon ska jag (eller pappa) ringa på den och se vad som händer. Det skulle verkligen vara perfekt alltså. Helt jävla perfekt!
Åh nu blev jag nervös som satan också, haha. Får hoppas på det bästa helt enkelt!

Amen shit. Jag dör.

Skriv här

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback