the window

Ny favoritplats - fönstret!
Jag sitter där varenda kväll innan jag ska se det sista avsnittet på Grey's och sova. Det är så fruktansvärt skönt. Det är så lugnt ute på kvällarna i Marnäs, om man bortser från att det åker förbi 3 bilar i minuten. Men annars så. Det händer lite saker, vilket är fint. Önskade dock att jag hade superkrafter så jag var osynlig. Då hade det varit perfekt.
Men jag rekommenderar detta. Att sitta i fönstret, se på folk, blogga, dricka lite Red Bull, ta en cigg whatever. Det är njutningsfullt. Semester kallar jag det. Jag gör allt för att få minnen, killar, vänner, familj på plats i huvudet innan jag ska somna så jag får sova "själv". Sen att jag vaknar till och från gör inget, när jag ändå inte drömmer om vardagens negativa delar.
Jag gillar det här, helt enkelt. Det är semester. Sen kommer troligtvis mamma hem imorgon trots hon fortfarande är halvdålig. Men det är så fint att ha hem henne efter hennes semestern. Satt hela eftermiddagen hos henne idag. Bara prata om sånt man pratar med en mor om och skrattar åt. Om M-L hade varit med hade det varit en ultimat eftermiddag. Hoppas mor blir feberfri så vi kan åka ner till M-L och hänga, kvinnorna bara. Det gillas mycket mycket.

Det är semester med rehabilitering. Och det kan inte bli bättre än så här för nu.


Skriv här
Postat av: M-L

VILKEN UTMÄRKT IDÉ!!!! :D

2011-07-21 @ 19:04:23

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback