en vardag, det är allt

Faaaaan vad jag vill bo i Göteborg.
Om fem år ska jag bo där. Det är ingen önskan det är ett måste.
Såg nyss på bilder från Göteborgstiden och det var så underbart med fest, värme och kärlek.
Ett jobb i Göteborg och jag är mer än nöjd. Får spara lite pengar eller något så man kan testa sina vyer igen.
Det känns riktigt bra det här med distansstudier. Jag behöver inte sätta mig fast någonstans för studier utan kan behålla vardagen som är så otrolig viktig när man börjar med någonting nytt. Så det känns rätt. Och sen en operation på det här och ett par nya/gamla jeans och jag lovar er.
Jag ska skälla ut varenda kirurg och läkare efter vägen.
Men i alla fall det jag ville säga är att jag har ingenting som håller mig fast någonstans (förutom sjukhuset). Och det känns tryggt och skönt.


Skriv här

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback