17 november

En fantastisk torsdag som spenderades med Al. Det blev lunch på Åhlens, och prata en massa. Sen gå runt och kolla efter julklappar. Riktigt härligt, julkänslor finns det gott om. Julälskare som man är. Såg även två tonåringar som hade lite förbjuden kärlek inne på Åhlens. Men i alla fall, har hittat alla julklappar som jag ska köpa åt karln, så det blir finfint. Måste försöka få in pengarna bara, har en jäkla försäkringskassa som jävlas med mig. Men det ska nog gå iaf. Bara familjen kvar att hitta något åt.

Men en jäkla bra dag i alla fall. Riktigt fint. Och imorgon ska jag pröva på det här med bakning.

Skrev under på att Al har ett körkort också, så hon kan få tillstånd för körkort utomlands.
Och jag tror jag ångrar mig. Det här med parkering alltså..


Skriv här
Postat av: Ann-Louise

Det var verkligen en fantastiskdag! Haha, parkeringsbilden är dock inte OK ;P

2011-11-17 @ 23:44:19
URL: http://annlouisewestberg.devote.se/
Postat av: Malin

haha - förbjuden kärlek på åhlens?? Parkeringsbilden var bäst. ;)

2011-11-19 @ 12:09:12
URL: http://vulturesdescend.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback