21 år.

Så då börjar dagen lida mot sitt slut. Och födelsedagarna betyder inte lika mycket som förut och inte presenterna heller. Man fyller, man umgås, skrattar, äter, delar historier o.s.v. Det är nog det bästa med att bli äldre. Inget skrik utan mer vuxet, och på något vis trivs jag bättre i denna miljön.
Presenterna blev en blomma, trisslott (vinst), pengar och Zlatanboken. Riktigt bra presenter med andra ord :)
Konstigt nog så går jag bara och längtar tills på lördag, känns som det är verkligen då min födelsedag ska firas på riktigt. Ingen fest blir det för mig eller någon fest har jag skapat för mig detta år. Så är det. Men vafan, jag är glad. Är 21år nu och har alltså 9år på mig att gifta mig, skaffa barn, utbildning och arbete. Det är mycket som ska göras och gå igenom innan 30års krisen ska komma, dock är den redan på god väg att vara här.

Nu ska jag sova för att imorgon iväg till Borlänge. Någon gång lär man testa sina gränser till överlevnad.

Skriv här

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback