ängeln i rummet

En dag hos p-l är omtumlande dagar. Men hon är så klok och god. Har idag sett Inception, filmen med stor I. Gillade den faktiskt, hängde inte med i början men sen så föll bitarna på plats och anar jag en tvåa? Förövrigt så är det tisdag vilket betyder att det är ett nytt avsnitt av Desperate Housewives ikväll, kanon! Var till graven också, tände ljus hos farfar. Så fint så.

--

Förövrigt så är jag kär och har världens bästa karl.

Skriv här
Postat av: hasse

är kär i värdens bästa tjej jag hehe ;) puss

2011-11-29 @ 20:22:39
Postat av: Ann-Louise

Läser detta inlägg med ett leende :D Vad är en tvåa? Så fort jag får ordning på vardagen ska vi skajpa!!!!!!!!!!!!!!!!!:D Såg zlatans bok i massor på flygplatsen och tänkte på dig :P

2011-11-30 @ 03:25:36
URL: http://annlouisewestberg.devote.se/
Postat av: Malin

Mysigt med kärlek! :) Saknar dig, hoppas att allting är bra med dig. Måste liksom A-l kommentera Zlatanboken, den hade ett helt eget bord på Bokia. :P Sjukt!

2011-11-30 @ 19:17:32
URL: http://vulturesdescend.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback