den händelserika vecka has come to an end.

Så, veckan är slut. Den veckan man på något vis alltid ser fram emot, då man fyller och får all uppståndelse. Jag och mor tog en sväng ner till Västerås i måndags för att hälsa på världens bästa syster och hennes världens bästa Con och Elias. Där det blev en sväng på Ikea och in på några andra affärer.
Sen blev det en tripp till Borlänge med moster och mamma, och sen hade jag den där fasansfulla dagen då jag klippte av mig håret.

Helgen skulle visa sig bli den bästa helgen på många, många år. Har haft min första riktiga dejt, ever. Att man skulle hinna bli 21 innan man blev av med den "oskulden" trodde jag aldrig. Men den var värd att vänta på. När man verkligen få känna sig som man är viktig för någon annan, betydelsefull och den andra personen vill inget hellre än vara med dig och hålla din hand hela tiden. Att känna sig älskad av någon annan är bland det bästa som finns. Efter den här helgen är jag ännu kärare än någonsin, och jag gav mig in i det som jag har lovat mig själv. So keep going.

Nu är det söndag, jag är gladast. Ska snart sova och imorgon är det måndag och då ska jag iväg på teater med mamma, moster och mormor. En riktigt fruntimmerskväll med andra ord.

Skriv här
Postat av: Malin

GUD vad mysigt det låter - vad roligt med lite romantik. Själv sitter jag ensam i mitt kalla rum och gråter efter pojken, haha. Och vad spännande med teater! Nu blev jag allt avundsjuk.

2011-11-14 @ 21:54:04
URL: http://vulturesdescend.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback