En prydnad

Att ha världens bästa katt i fönstret är inte många som har. Varje gång jag kommer hem letar jag efter Ruff och inte efter familjen, vilket säger en hel del. Han är allt och mycket därtill.

Annars har jag haft ännu en fantastisk dag med Al. En vända på stan blev det denna gången och även en vända till Dollar, MM och graven i Lyviken (känns bra i hjärtat att tänt ett ljus hos honom).
Kärlek är en jäkla fin grej.

Imorgon fredag, sista gången att träffa Al och jag finner inga ord på det. Alltid kul för människor att de ska få leva och göra sina drömmar :). Kommer dock sakna henne som en tok, har otroligt många och fina minnen tillsammans med na'. Men ja. Kan ju inte stoppa henne fast jag skulle ;P

Annars är det dags för lite val av hur mycket ångest jag vill utsätta mig själv för i helgen.. Det får visa sig imorgon.

(första inlägget från telefonen ;P)

 


Skriv här
Postat av: Syster

kärlek är det bästa som finns! :) <3

2011-11-25 @ 01:55:25

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback