here we're again

Bakade ju, igår.. Herrejösses. Det blev lyckade resultat, dock stod dem inne för länge i ungen men det var bara för det oväntade besöket. Men i alla fall, mina första muffins är gjorda och det gick kanon. De smackade fantastisk, och två koppar kaffe till det.


Ikväll blir det lite spontant fest. Inget som jag hade räknat med, men så blev det. Fick med mig al ut också, för henne är det sista gången för en annan är det bara början på en ny era. Inne på tredje vinglaset nu och ja, illa mår man men den här jävla kvällen tänker jag dricka tills det verkligen absolut tar stopp. Alkoholist, absolut inte. Bara en jävla festare.

Nu på med outfiten och söka upp festen sen får man se hur det går med denna kväll.


Skriv här

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback