norges kuster och humöret därefter

Blir helt förvånad över mitt egna humör. Vet inte om det är hösten/vintern som trycker ner en i skorna och tar över ens humör eller om det helt enkelt handlar om trötthet. Mitt humör är som vågorna utanför Norge just nu. Kan vara i himmelen för en stund men lika snabbt hamna nere i helvetet igen. Det går inte att kontrollera det heller, det bara blir som det blir. Jag följer snällt med, vad ska man annars göra? Intala sig själv att det blir bättre med tiden, när tid är det jag ger mest till livet. Det är väl tålamodet och motivationen. Det saknar jag fullständigt. Motivationen försvann när det visade sig att jag skulle bli bosatt hemma för minst 9månader till. Tålamodet tryter hela tiden när jag känner att ingenting blir bättre. Så kan man säga att det ligger till. Zlatan nådde 101 mål i Serie A igår, positivt.

Skriv här
Postat av: Ann-Louise

Detta var inte lika roligt att läsa:( Men bra att det blivit bättre:D

2011-11-30 @ 03:27:58
URL: http://annlouisewestberg.devote.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback