bajs på det

Det är inte varje dag man får en snygg truckkille att rädda en från en sliskig turk. Men det hände idag, så därför säger vi att det är en bra måndag. Fast jag inte hört något om lägenheten, och det är verkligen piss. Men inget jag kan göra någonting åt. Får väll helt enkelt söka vidare, fast jag blev kär i den. Så jävla drygt att man inte kan söka en studentbostad, fast egentligen vill jag inte ha en sådan lägenhet heller. Menmen. Min kära syster har ordnat en arbetsintervju åt mig när jag väl flyttar ner till Västerås som personlig assistent, vilket är helt fantastiskt! Precis vad som behövs :) Jobb = mer pengar!

Annars så är det väll en hel kansig måndag. Så sjukt trött och på sjukt dåligt humör. Som vanligt alltså.

Skriv här
Postat av: Ann-Louise

2011-10-04 @ 19:04:49
URL: http://annlouisewestberg.devote.se/
Postat av: Ann-Louise

HAHA, som vanligt?? Det får vi väl ändra på :)

2011-10-04 @ 19:05:15
URL: http://annlouisewestberg.devote.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback