det är för mycket

Nu ska ni få veta att jag faktiskt talar sanning om att jag inte riktigt är mig själv, ett exempel kom redan idag nämligen.

Igår när jag gick och lade mig så ställde jag klockan på nio för jag skulle upp och träffa PL. Och jag går upp när klockan ringer, eller ja går upp halv tio. Går ner för att leta på något i skafferiet, där man aldrig hittar något. Sen kommer jag på att jag lär leta upp lappen där tiden och datumet står. Så jag springer upp i panik då jag tror jag försovit mig. Letar fram plånboken och hittar lappen och tiden. 5/10 - 10.30, då utbrister jag "åh, vad skönt det är ju inte förens imorgon". Och glömmer helt bort det och går senare till farmor och hjälper henne att tvätta fönstren. När jag kommer tillbaka därifrån inser jag att det är Grey's ikväll, och inser då också att det är onsdag idag. Och där inser jag också runt tio över 1 när PL ringt att "jävlar, det är ju onsdag idag". Så det blev inget möte med PL. Istället blev det en konstigt tisdagsonsdag.
Så ja. Det är mycket i skallen just nu. Lägenhet, föräldrar, kärlek, vin, fotboll, skola + skola + skola, begravning. Alldeles för mycket helt enkelt. Vet inte riktigt hur jag ska rannsaka mig själv. Men en flytt skulle verkligen behövas. Imorgon skulle hon försöka hinna med och lämna besked om lägenheten, så får hoppas på att hon gör det. Det är fruktansvärt jobbigt att inte få något svar. Jag kan liksom inte planera någonting, vet ju inte om jag ska fixa ett flyttlass till helgen eller inte. Men ställer in mig på att bo i Ludvika ett tag till, vilket går emot allting som jag vill, eller bli tvungen att flytta till ett skabbigt hotell.


Grey's Anatomy började idag, och det är så bra att jag saknar ord. Underbara karaktärer.

Skriv här

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback