liten uppdatering

Befinner mig i Västerås och har det fantastiskt.
Har möjligtvis funnit mig en utbildning (och ja ett jävla daltande). Den är i Göteborg!
Imorgon är det dags för första tentan ever.
Karln får jag besöka imorgon, den bästa karln - min karl.

Tydligen har man missbrukartendenser också.
Alltid trevligt att träffa kära PL.
Man blir klokare och får en mer insyn på livet.

Nu slutet på "En natt på museet", sen sova för att komma upp tidigt imorgon och få sällskap till skolan med kära syster och Con. Man lär ju ha moraliskt stöd när det är dags för tentor och sånt där dravel..


Skriv här
Postat av: Malin

JAA - FLYTTA HIT TILL MIG! :D <3 Vem är din karl då, hehe? Nu har jag missat nåt igen. ;)

2011-10-10 @ 16:05:01
URL: http://vulturesdescend.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback