nervösa dagar!

Så ja.. Jag kan inte dricka alkohol av någon konstig anledning, jag spyr helt enkelt. Från att kunna dricka två liter till två glas, är inte riktigt ultimat. Kanske ska man försöka låta bli alkoholen.. Men det är så svårt, när det känns som Alla dricker. Ja, ett jävla i-lands problem. Jag tycker ju om skiten.
Men i alla fall, det var kul att träffa a-l igen. Eller ja, det är det alltid dock hade jag bättre humör den här dagen än sist. Sen en kväll och dag i Smb, och så var man hemma igen. Det är fint med rutiner ändå.

Vi tar en bra nyhet också. Mitt lår, min heffaklump är väääääldigt mycket mindre nu. Jag kan t.o.m ha på mig min tajta tröja, så det är fantastiskt. Jag är glad, mycket glad. 1cm mindre var den, dock börjar det se ut som det börjat bli vätska i den men det får doktorn ta den 17e.

Imorgon är de domedagen och jag känner på mig att det är negativt. Men vafan, jag hoppas in i det sista! SNÄLLA!

Och sen är det dags för Köping igen, måndag = redovisning. Skola = lång bilresa. Aja, ska köpa lim till håret imorgon i alla fall, om det kommit in. Kan bli snyggt. Och jag älskar min jacka, dyr som fan så den borde vara snygg!

Och den snyggaste syrran ska man få träffa imorgon också, great!

 

Blev ett konstigt inlägg det här :P


Skriv här

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback