sårå

Så, då har man upplevt sin första tenta och ja.. det var väll som ett vanligt prov. Inget speciellt att se där alltså. Men det gick väll någorlunda i alla fall. Bestämde mig även för att hoppa av skolan i och med detta. Och ska skicka in pappret imorgon som ska göra det definitiva. Det känns rätt. Det känns skönt. Och jag slipper bli lärare.
Sen fick jag träffa karln, trevligt värre. Och sen hem för att kasta sig i sängen och utbrista "äntligen hemma".
Har redan hittat utbildningen jag ska söka till hösten, men tills dess lär jag hitta på vad jag ska göra. Kurs, jobb eller slajda runt. Bra fråga.
Ska i alla fall försöka få upp träningssatsningen igen och ja.. bestämma mig i andra saker också :)

Var till sjukgymnasten idag, och där fick man ännu mer motivation till att träna och även veta att jag kommer troligtvis ha lite småvärk hela tiden, inget som kommer försvinna. För tydligen så kan inte kroppen komma tillbaka till sin naturliga "bana" vilket gör att det knakar och värker hela tiden. Så smällen gjorde mig sne :P Otroligt :P
Efter sjukgymnasten blev det gymmet och simning, så otroligt härligt att simma dock glömmer jag alltid bort antalet längder när jag simmar. Men det är terapi och terapi behövs :D

Snart kommer mor hem och snart dags för andra halvleken i fotbollen!
Och jag tänker på vin. Så förbannat drygt.

Skriv här
Postat av: Felicia

Vad ska du söka för utbildning i höst då? :D

2011-10-12 @ 10:15:58
URL: http://littlestthing.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback