I give you the morning

Tisdag och det är hockeypremiär just i detta nu, Frölunda vs. Växjö. Man håller ju indianerna.
Annars fick tandläkaren sig ett besök idag, och där konstaterades att jag druckit för mycket vin, inga hål och två tänder utan känseln sen olyckan. Så det är väll något man får leva med men det gör inte speciellt mycket :)
Det är även fotboll ikväll, dock Zlatan borta pga. skada. Men alltid fint med en match som Barcelona - Milan. Hoppas det inte blir för mycket däng bara..
Har även skrivit mitt första riktiga kärleksbrev någonsin. Jösses. Får hoppas det uppskattas av den andra hälften ;)
Nu period två och skingra tankarna lite. Ser fram emot en liten shoppingtur och ett besök hos kirurgen på torsdag =)

Otroligt sugen på alkohol. Heeeeeeeelt sjukt!!!!!! Tur jag har morfintabletter så jag får mig lite rus i alla fall.


Skriv här

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback