pms-humöret talar

- Det finns tamefan dryga jävla människor överallt. För det första, lägg ner era jävla fb-konton om ni bara ska lägga upp "tycka synd om"-statusar om er själva. Jag pallar tamefan inte. Skärp er, skaffa er ett liv istället. För det andra, det är inte konstigt att folk väljer bort er.
- Kan ni inte köra bil, ska man inte heller köra bil. Jävligt logiskt men tydligen jävligt svårt att förstå. Det finns någonting på vägen som heter KRYPFIL, använd den!
- Jag vill flytta så mycket. För varje gång jag lämnar stan så känns det fantastisk och varje gång jag kommer hem blir jag förbannad. Så trött på omgivningen och alla dess förutfattade meningar. Trött på folket som finns i Ludvika och deras jävla sätt att agera och finnas.
- Trött på dem här jävla cykelbyxorna så jag kan spy. Det kliar, det gör ont, det värker och jag kan fan inte göra något åt det.
- Jag hatar mitt ben och vill kapa bort det och ge det till hajarna. Det ser förjävligt ut och jag kommer aldrig acceptera att jag ska se ut så här hela mitt jävla liv.
- Mitt öra värker, och det kan fan också fara åt helvete.
- Snart är det halt ute och då är bilsäsongen över. Skit.

När fan kan man börja om? Göra om och göra rätt. Men när vet man att det man valt är rätt? Suck.

LÄGENHET NU.

Skriv här
Postat av: Ann-Louise

Låter ju inte OK det där alltså... Vi får spela lite mer Wordfeud så världen blir bättre :)

2011-09-29 @ 12:47:50
URL: http://annlouisewestberg.blogg.se/
Postat av: Malin

FLYTTA! haha :P Det är jobbigt, men samtidigt helt underbart. Världen är större än Ludvika.

2011-10-10 @ 16:00:46
URL: http://vulturesdescend.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback