round round

20 år och gjort en fettsugning. Jösses, det ser verkligen brutalt ut själva ingreppet och det värker av bara helvete efteråt. Förstår inte att folk kan göra fettsugningar här och var. Det här var ju liksom inget val, det behövdes liksom.
Men nu har jag fått veta vad som hände med mitt ben i bilolyckan i alla fall. Där smällen tog så tog den med sig hudlagren så det slets bort från muskeln och gjorde så att huden halkade ner. Alltså huden förflyttades neråt på benet. Vilket gjorde att det blev ett hålrum mellan muskeln och huden, vilket skapade utbuktningen.
Men nu ska hålrummet försöka fixas till genom den här fettsugningen och bortskärningen av ärrbildningen. Så nu lär jag gå runt med cykelbyxor i minst en månad. Minst en månad med tabletter som gör att jag inte får köra bil eller dricka alkohol. Vilket suger. Eftersom jag inte kör bil när det är minusgrader och när jag får köra igen är det troligtvis minusgrader. Så skit på det. Och jag får inte dricka, vilket också suger.
Men operationen är gjord och nu lär vi se hur benet återhämtar sig. Snälla hoppas det försvinner.

Annars försöker jag börja lära mig gå normalt igen och försöker få huvudet att sluta snurra iväg. Det märks att man inte är van vid värktabletter i alla fall. Halkar efter i skolan, men ska försöka att ta igen allt imorgon. Är dock redan skoltrött och förstår ingenting av det jag läser och nu ska jag göra ett eget arbete. Hur i HELVETE ska det gå till. Jag förstår nadanadanadanada.

Skriv här

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback