3 dagar kvar

En härlig tisdag, tränade som vanligt. Håller i mina vanliga pass fortfarande sen nyår. Riktigt jävla bra. Och ökar belastningen mer och mer, trots värk här och var. Men än så länge "håller" jag, så då fortsätter jag. "Gör det inte ont i dagar efter varann så är det inget farligt", som sjukgymnasten sa.
Det blev en fika och en tur till systemet idag med Lina och Johanna. De köpte med sig lite dricka till färden i bussen ner till båten där vi ska möta upp Marre. Själv har jag redan mitt dricka hemma som ska drickas på bussen.

Hämtade även ut packetet från Halens där byxorna var med. Riktig snygga, dock försmå. Så det blir att beställa ett större par. För fan vad fint och underbart det var att ha byxor på sig. Som en helt annan jävla person. Haremsbyxor! Beställde ju även två tröjor, en topp och en cardigan. Båda behölls, och ja den är verkligen rosa. Men det är perfekt till våren! Så ge mig vår och sommar nu!
Har även färgat håret idag, så man slipper skämmas ute på sjön. Så nu ser det perfekt ut igen, och alldeles kolsvart. Älskar verkligen nyfärgat hår. Nu blir det lite cola och nya Grey's. Perfekt avslutning på en fin tisdag.



Skriv här

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback