dagar och sånt

Läser en helt fantastisk blogg på aftonbladet, tror jag nämnt den förut, Zandra heter hon. Den är så naken och rak att man nästan skäms över att läsa det hon skriver. Tänk om alla kunde vara så ärlig och raka att man inte behövde läsa mellan raderna eller se vad som egentligen döljer sig bakom kroppsspråket. Sådant gillas.

Måste bara nämna fotbollsmatchen. Milan - Arsenal 4-0 och Dessan var lyriks. Helt otroligt underbart att Milan äntligen kunde prestera. Kan ju faktiskt inte förstå att det gick, fast gjorde det och Zlatan spelade sin livs match. Jag fick uppleva den genom engelska kommentatorer och suddig bild, men vafan gör det när det är bländande fotboll och underbar inställning hos spelarna (speciellt Ibra). Längesedan jag varit så glad och lycklig, helt fantastiskt. Den natten sov jag gudomligt förövrigt.

Annars längtar jag efter mötet hos PL känns som det finns en hel del att prata om.
Längtar galet till operationen också. Köpte ett par haremsbyxor i veckan så nu ser jag mer anständig ut, finally. Favoritbyxor helt enkelt.

Nu se klart på x-men sen soooova. Galet trött trots jag bara vara vaken 12h.. drömmarna gör fasen så jag inte får sova. Men aja, när jag ändå vinner kriget i mina drömmar så får det fasen vara.

Skriv här

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback