det som sker, sker.

De är äntligen hemma, mamma och pappa, vardagen är nu återigen återställd. Och jösses vad jag har saknat mina kära föräldrar. Hur ska jag någonsin kunna flytta hemifrån?
Ser framemot veckans bravader, eller snarare helgens. Det blir partykryssning på fredag, och förhoppningsvis en fika i veckan. Riktigt fint med andra ord. Annars blir det som vanligt gym och .. läsning?
Annars har den "lediga veckan" varit hur bra som helst. Dock slutade den med ett humör där både min ledsamhet och besvikelse var tvunget att komma fram. För just nu saknar jag ord.


Skriv här
Postat av: hasseboy

Förlåt för slutet älskling. Tänker på dig saknar dig hoppas vi kan träffas lika mycket nästa vecka älskar dig

2012-02-05 @ 21:55:39
Postat av: Malin

Hoppas ni får kul på kryssningen! :D

2012-02-06 @ 17:34:10
URL: http://vulturesdescend.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback