faaaaaaaaaaaace..?

Så min vilo-onsdag är förbi. Älskar onsdagar, då jag verkligen slappar satan. Fast ändå inte.
Jag dammade lite, sprang runt lite och framförallt dansade jag i köket. Har många låtar i huvudet som spelar, och falsksång kan nog vara det bästa botemedlet mot en förkylning. Ja, det är faktiskt så att Dessan fått i sig en förkylning. Så halsen skråvlar och näsan rinner, tung i huvudet och ögonen. Men det stoppar mig inte från något, nopps. Jag är dum nog att träna ändå, springa runt ändå, gå runt i shorts och äta alldeles för fel mat. Drukit cola och käkat osbågar idag, SLUTA ÄT GODIS FÖR FAN! Gud, snart är det jag som gråter och skriker i Biggest Loser. Hjälp.

I alla fall. Jag har dammat, dansat och shoppat mig en alldeles ny vårjacka. Jag hittade mig en skinnjacka (älskar skinnjackor) och den passar perfekt till min fina halsduk. Nu är det bara en par byxor som fattas, och de är på väg och operationen. Så jäkla fint. Saker och ting faller plats tillslut. Jag ser verkligen framemot vår och sommar. Det känns bra. Vet dock inte vart jag hamnar i sommar eller till hösten. Mina idéer och planer åker åt olika håll och det tar nog tid innan jag faller på plats där.
Men har lite utbildningar som jag tänker på i alla fall, djurskötare (dock, alldeles för hög intagningspoäng), sjukgymnast, idrottspsykolog, idrottstränare/coach, polis, något med natur..
Får se hur det blir.

Snart dags för kryssning också. Grymt taggad för att supa bort problemen och funderingarna som finns här hemma. Om 2 dagar tänker jag vara full, fullare och fullast.

Skriv här
Postat av: Ann-Louise

Jag vet att du hatar att jag säger det, men jag följer nog med dig på biggest loser när jag kommer hem, jag kan sluka en marabouchoklad i timmen, eller halvtimmen... Chokladen jag fick av alla är typ slut :p + en massa oreokakor, sockerflingor osv på det ;) But life is good, too good ;)

2012-02-09 @ 02:37:55
URL: http://annlouisewestberg.devote.se/
Postat av: hasseboy

låter som du har det bra trotts förkylning själv är det ensamt här hemma tänker på dig och saknar dig mitt hjärtas ängel ta det lugnt på kryssning så jag får en hel dessan tillbaka. Ja älskar dig puss

2012-02-09 @ 17:07:28

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback